Máte potíže s přehráváním? Zkuste vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči.
Aktuální číslo
ČERVENEC - SRPEN 2018: DIARY

BOTTEGA VENETA: DIGITÁLNÍ KAMPAŇ REFLECTIONS

Značka Bottega Veneta a její kreativní ředitel Tomas Maier představují další kapitolu svého konceptu Art of Collaboration. Za prvním dílem digitální kampaně pro jaro a léto 2018 stojí věhlasné studio Baron & Baron

Digitální reklamní kampaň s názvem Reflections Spring / Summer 2018 čítá celkem šest krátkých filmů reklamního mága Fabiena Barona, které bude značka pouštět do světa jako epizody seriálu skrze různé mediální platformy s důrazem na mobilní technologie. My vám přinášíme díl první! 

text Ondřej Elsner, foto archiv značky
Dvojdomek na útesu vysoko nad hladinou...
Jako sladkou tečku za architektonickými...
Není to jen nový Blocq picnic (stůl s...