Máte potíže s přehráváním? Zkuste vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči.
Aktuální číslo
ÚNOR 2018: VEGETAL
Doporučujeme

BOTTEGA VENETA: DIGITÁLNÍ KAMPAŇ REFLECTIONS

Značka Bottega Veneta a její kreativní ředitel Tomas Maier představují další kapitolu svého konceptu Art of Collaboration. Za prvním dílem digitální kampaně pro jaro a léto 2018 stojí věhlasné studio Baron & Baron

Digitální reklamní kampaň s názvem Reflections Spring / Summer 2018 čítá celkem šest krátkých filmů reklamního mága Fabiena Barona, které bude značka pouštět do světa jako epizody seriálu skrze různé mediální platformy s důrazem na mobilní technologie. My vám přinášíme díl první! 

text Ondřej Elsner, foto archiv značky
Díky pořadatelům akce Clubovka jsme se...
„Mramorový stan uprostřed galaxie.“ Tak...
V duchu florentinské renesance se...